خليك كوووول مع احلي شباب كوووول
اهلا بك زائرنا الكريم
لو تحب تكون معانا سجل بسرعه وخليك
كوووول مع احلي شباب كوووول
اهلا بك زائرنا الكريم
لو تحب تكون معانا سجل بسرعه وخليك
كوووول مع احلي شباب كوووول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحياه احلي مع احلي شباب

الرئيسيةالرئيسية  اهداءاهداء  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
EGYPT فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Bxx95406 FOR EVER

فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Jo Cazanova
مشرف قسم هندسه الشباب
مشرف قسم هندسه الشباب
Jo Cazanova

العمل/الترفيه : Student in Engineering
المزاج المزاج : bafakar lesa

فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟   فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Emptyالإثنين فبراير 01, 2010 5:04 pm

فيه حاجات ممكن تتنسى فيه حاجات
مابتتنسيش برده الواحد مهما مشى الطريق مبينتهيش فيه حاجات ممكن تتنسى بس بنفتكرها ساعات مهما الوقت فات برده بتفضل ذكريات عمرك حسيت انك ندمان على كلام كان لازم تقوله اوقات شفت الحظ بعينك مقدرتش تطوله كل اللى بيحصلنا مكتوبلنا ده القدر حتى لو معاك شمسيه مش هتوقف المطر اتخلقنا من التراب وهنرجع للتراب الموت بيفرق بين الاهل والوقت بيفرق بين الصحاب فيه ناس كان نفسى يكونوا جنبى دلوقتى وهما دول الناس اللى انا ببعتلهم الرساله دى انا مش عارف ليه كنت خايف اقول ان انا اسف انا انا اسف فى كلمه كلمه مقولتهاش كلمه لو كنت قولتها كان اليوم ده مجاشى جرب تسأل نفسك مره بطل تتهرب من نفسك مش هتبقى حره الا لو جربت بنفسك تتعرف على كل الناس تتكلم مع ده وده تكره ناس وتعز ناس وناس تروح على سهوه هتعمل ايه لو كنت مكانى اعز اصحابى بقى واحد تانى كان لازم افضل جنبه يمكن كان يسمع كلامى دلوقتى ضميرى بيجرى ورايا عشان اخويا بيضيع قدامى عشان سنين قضاها معايا كانت احسن ايامى فيه حاجات ممكن تتنسى فيه حاجات مابتتنسيش برده الواحد مهما مشى الطريق مبينتهيش فيه حاجات ممكن تتنسى بس بنفتكرها ساعات مهما الوقت فات برده بتفضل ذكريات عمرك حسيت انك ندمان على كلام كان لازم تقوله اوقات شفت الحظ بعينك مقدرتش تطوله كل اللى بيحصلنا مكتوبلنا ده القدر حتى لو معاك شمسيه مش هتوقف المطر اتخلقنا من التراب وهنرجع للتراب الموت بيفرق بين الاهل والوقت بيفرق بين الصحاب فيه ناس كان نفسى يكونوا جنبى دلوقتى وهما دول الناس اللى انا ببعتلهم الرساله دى انا مش عارف ليه كنت خايف اقول ان انا اسف انا انا اسف فى كلمه كلمه مقولتهاش كلمه لو كنت قولتها كان اليوم ده مجاشى جرب تسأل نفسك مره بطل تتهرب من نفسك مش هتبقى حره الا لو جربت بنفسك تتعرف على كل الناس تتكلم مع ده وده تكره ناس وتعز ناس وناس تروح على سهوه هتعمل ايه لو كنت مكانى اعز اصحابى بقى واحد تانى كان لازم افضل جنبه يمكن كان يسمع كلامى دلوقتى ضميرى بيجرى ورايا عشان اخويا بيضيع قدامى عشان سنين قضاها معايا كانت احسن ايامى.

E..N..G فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Icon_pale فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Icon_pale

عاشق القمر
BIGBOSS
BIGBOSS
عاشق القمر

العمل/الترفيه : مهندس قادم
المزاج المزاج : مكبر الجي ومروق الدي

مُساهمةموضوع: رد: فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟   فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Emptyالإثنين فبراير 01, 2010 8:17 pm

هو الجزء الاخير ده متكرر غلط ولا مقصود
عامه تسلم يا يا كازانوفا
وانا من رائ روح وكلمها
ههههههههههههههههه
مش كده برده
بتعاند في نفسك ليه مش عارف
سيب قلبك يعمل اللي هو عاوزه ومتحسبش كل حاجه
تسلم ايدك علي الموضوع يا باشا
https://a7lashabab5ena.ahlamontada.com
Jo Cazanova
مشرف قسم هندسه الشباب
مشرف قسم هندسه الشباب
Jo Cazanova

العمل/الترفيه : Student in Engineering
المزاج المزاج : bafakar lesa

مُساهمةموضوع: رد: فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟   فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Emptyالأربعاء فبراير 03, 2010 1:43 am

لأمتكرر غلط وانا بكتبه.............وكنت بضيف عليه حاجات كده.مش عارف بجد اعمل اية يا زيكو
تعبت فعلا.........اول مرة يحصل كده
عاشق القمر
BIGBOSS
BIGBOSS
عاشق القمر

العمل/الترفيه : مهندس قادم
المزاج المزاج : مكبر الجي ومروق الدي

مُساهمةموضوع: رد: فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟   فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟ Emptyالأربعاء فبراير 03, 2010 2:21 am

هههههههههههههههههه
هو ده اللي ميتسماش اللي اسمه الحب
كلمها وريح نفسك وجرب مش هتخسر حاجه
https://a7lashabab5ena.ahlamontada.com

فيه حاجات ممكن تتنسي..............!!!!!؟؟
صفحة 1 من اصل 1